风鸣录

微博@风鸣录
屏蔽章节见读者群:238242495

Hurt - Nine Inch Nails

推荐一首非常Brujay CP感的歌


《Hurt(其实更推荐Ameritz - Tribute的翻唱版,声线会更贴近,不过网易上搜不到于是放原唱)

 

Hurt - Ameritz - Tribute

 

I hurt myself today

我伤害了我自己今天

To see if I still feel

为了看我是否还有感觉

I focus on the pain

我专注于疼痛

The only thing that's real

这是唯一真实的事

The needle tears a hole

针尖刺出一个孔

The old familiar sting

这熟悉的刺痛

Try to kill it all away

试图摧毁一切

But I remember everything

但我记得任何事

What have I become

我变成了什么

My sweetest friend

我最甜蜜的朋友

Everyone I know

所有我认识的人

Goes away

都远离了

In the end

到最后

You could have it all

你本可以拥有我的全部

My empire of dirt

我肮脏的国度

I will let you down

我会让你失望

I will make you hurt

我会让你受伤

I wear this crown of thorns

我戴上这个荆棘冠

Upon my liar's chair

坐上我说谎者的高座

Full of broken thoughts

所有破碎的想法

I cannot repair

我无法修复

Beneath the stains of time

在时间的污迹之下

The feeling disappears

感觉消失

You are someone else

你是其他什么人

I am still right here

我仍然在这

What have I become

我变成了什么

My sweetest friend

我最甜蜜的朋友

Everyone I know

所有我认识的人

Goes away

都远离了

In the end

到最后

And you could have it all

你本可以拥有我的全部

My empire of dirt

我肮脏的国度

I will let you down

我会让你失望

I will make you hurt

我会让你受伤

If I could start again

如果我可以重新开始

A million miles away

在一百万英里远

I would keep myself

我会保持自我

I would find a way

我会找到一条出路


评论 ( 5 )
热度 ( 17 )

© 风鸣录 | Powered by LOFTER